Hasil Kerja Tangan 434 topics

Category

Tutorial 36 topics

Asyik aku je yang kasi tutorial, skang aku nak tengok bakat tutorial dari ahli site la plak. mana tau satu hari nanti aku bole carik waris site nih.. wakakaka!!

Grafik/Foto 26 topics

aku tau sini mesti ramai kaki grafik ni. baik korang pos hasil keje korang kat sini. mana tau satu hari nanti aku kasi upah kat korang soh buatkan grafik. aku bab grafik failed! wakakaka

Sastera 25 topics

hah! kepada mat sajak dan minah puisi, kat sini lah tempat korang nak mempersembahkan kerja2 karya korang tu. sajak nak hentam org pon dibenarkan je.. huhu..

Resipi 347 topics

masa untuk memasak!! koleksi resipi masakan samada dari dalam dan luar negeri, untuk dikongsikan bersama. lihat mana yg memenuhi selera anda!

Moderators: khumaira
Re: Ikan Pekasam Vs Telur
by cik_mawar
8 years 11 months ago

Hasil Kerja Tangan
Time to create page: 0.320 seconds