×

Notice

The forum is in read only mode.

masalah ni

More
14 years 2 months ago #24390 by tOmPeL
Replied by tOmPeL on topic Ruj:masalah ni
ohh..ye ke...sorry sorry....
More
14 years 2 months ago #24412 by mitki_85
Replied by mitki_85 on topic Ruj:masalah ni
hehe abg tom..xyah la mintak maaf..
xde salah apa2 pn..;)
More
13 years 5 months ago #30423 by fazna_cute
Replied by fazna_cute on topic Ruj:masalah ni
masalah sy cukup mudah,
mcm mn nak kembalikn semangat sy
terutamanya selepas sy koma,lumpuh
dan ilang ingatan?
coz skrg nie semangat sy mcm dah hilang
jer dan sy rasa mc sy x tau apa2 jer
More
13 years 5 months ago #30436 by guydacosta
Replied by guydacosta on topic Ruj:masalah ni
huhu.. thats life.
face it.. think positive and then u can overcome it..
eventually, u will conquer it...

and that was the very beautiful moment in your life.
and u will never regret for what had happen.. yet you thank it. coz from the trouble u raise up above beyond your limit...

go gal.. u can. if not, u r free talk to me.. i\'ll do my best to help you. :positive: :positive: :positive:
More
13 years 5 months ago #30703 by fazna_cute
Replied by fazna_cute on topic Ruj:masalah ni
tue satu,
lagi satu adalah semngat dan ketabahan yg sy
miliki dulu seolah2 dah hilang laa....
dulu sy kira berani laa buat semua perkara sorg diri
tapi skrg nie,mcm sy x berani buat semua perkara sorg diri,
sy terasa mcm minta org lain bantu sy buat perkara tue
More
13 years 5 months ago #30715 by tOmPeL
Replied by tOmPeL on topic Ruj:masalah ni
fazna_cute tulis:

masalah sy cukup mudah,
mcm mn nak kembalikn semangat sy
terutamanya selepas sy koma,lumpuh
dan ilang ingatan?
coz skrg nie semangat sy mcm dah hilang
jer dan sy rasa mc sy x tau apa2 jer


Ingat Tuhan, pasti damai aman tenang dah segala nye.:positive:
More
13 years 5 months ago #30719 by Bropian
Replied by Bropian on topic Ruj:masalah ni
fazna_cute tulis:

tue satu,
lagi satu adalah semngat dan ketabahan yg sy
miliki dulu seolah2 dah hilang laa....
dulu sy kira berani laa buat semua perkara sorg diri
tapi skrg nie,mcm sy x berani buat semua perkara sorg diri,
sy terasa mcm minta org lain bantu sy buat perkara tue


Dgr kan lagu dari XPDC yg bertajuk semangat yang hilang...ahakss
sebenarnya anda takde keyakinan diri..sekiranya anda dlm keadaan suci..rajin2 lah baca Al-quran,sunat hajat minta ketenangan...Insyaallah
More
13 years 5 months ago #30732 by fazna_cute
Replied by fazna_cute on topic Ruj:masalah ni
sy mmg ingat allah,tapikn
it\'s diffrent ok...
More
13 years 5 months ago #30769 by tOmPeL
Replied by tOmPeL on topic Ruj:masalah ni
Ingat dan yakin yg anda dapat melihat n sentiasa dilihat oleh Allah. Tiada yg diffrent kerana Allah itu Maha Mengetahui.
More
13 years 5 months ago #30773 by fazna_cute
Replied by fazna_cute on topic Ruj:masalah ni
sy tahu allah maha mengetahui tapi knp lain mcm
corak hidup sy dari dulu dan skrg?
semua benda sy rasakn berbeza:unsure:
More
13 years 5 months ago #30785 by guydacosta
Replied by guydacosta on topic Ruj:masalah ni
jgn takut akan perubahan... :positive: :positive:
More
13 years 5 months ago #30804 by Sky_Hanz
Replied by Sky_Hanz on topic Ruj:masalah ni
fazna_cute tulis:

sy tahu allah maha mengetahui tapi knp lain mcm
corak hidup sy dari dulu dan skrg?
semua benda sy rasakn berbeza:unsure:


setiap manusia mengalami perubahan, tapi xsemua nye.. yg dpt merubah nya hanya manusia.. diri kita sendiri yg mampu mengubah nya..
Time to create page: 0.149 seconds