×

Notice

The forum is in read only mode.

siapa mahir menggunakan ASP.Net

More
13 years 11 months ago #26733 by Awie
Kepada sesiapa yang mehir menggunakan asp.net... kawe nok berguru degan demo...:woohoo:
More
13 years 11 months ago #26736 by Sky_Hanz
Kalau mcm tu kawan nk belajr sesama boleh x awie..
kawan pun bdk baru belajar.. :D

Sudi2 kan la kite berkongsi ilmu asp.net..
More
13 years 11 months ago #26741 by atinko
sama laaa kita.. aku pun nak berguru gak.. asyik blajar 3rd generation language jerk...
More
13 years 11 months ago #26747 by pijon
err k jgk ni...bila nk start kls??
More
13 years 11 months ago #26749 by Sky_Hanz
Sapa yg mau menjadi sifu nie..
Beri la tunjuk ajar ku sifu...
Pijon nk bukak klass kerr.. ? :woohoo:
More
13 years 11 months ago #26754 by pijon
haha klu aku yg ajar fuhh kompem....kompem....kompem korang x pham pye sbb aku pun x tau psal benda alah ni...
More
13 years 11 months ago #26756 by atinko
abeh lingkup topic awie nie.... :cheer:
More
13 years 11 months ago #26757 by Sky_Hanz
Utk tidak melingkup kan topic ini..
Request satu application apa2 topic la utk coding asp.net..
Sesapa yg ade knowledge bole tolong ajar kan.. :D
More
13 years 11 months ago #26767 by pijon
ok sbb aku x thu menahu psal hal ni jd aku x msuk cmpur k..;)
More
13 years 7 months ago #28840 by Awie
aku ada sedikit tip..
asp dgn php adalah berbeza dasegi os yang digunakan...
nati aku ajar korang macam mana nak buat web sendiri dengan menggunakan asp..:kiss:
More
13 years 7 months ago #28843 by Sky_Hanz
Awie tulis:

aku ada sedikit tip..
asp dgn php adalah berbeza dasegi os yang digunakan...
nati aku ajar korang macam mana nak buat web sendiri dengan menggunakan asp..:kiss:


Mcm ni la abg awie.. kena pnggil sifu nie.. kekkeke :P
bole la blaja ngn sifu.. apa2 pun nak sgt blaja perbezaan php n asp..
ngeeee :side: :side:
Time to create page: 0.119 seconds