×

Notice

The forum is in read only mode.

Rebut Lelaki /perempuan...?

More
13 years 2 days ago #28975 by Nazieha
nape ler masyarakat skrang gaduh rebut laki/pompuan sampai gaduh....siap bawa geng sendiri lak nk pekena mangsa...KENAPA BEGITU SEMPIT FIKIRAN MASYARAKAT SEKARANG....?!!!
More
13 years 2 days ago #28984 by JeLLyPLumpy
kalau pompuan rebut laki tuh mmg adat ler...
laki kan makin kurang :p
tapi yg laki tuh rebut pompuan naper...
pompuan kan banyak hahahahahah :P
More
13 years 2 days ago #28985 by fazdi
org malaysia mmg suke berebut..terutama naik bas or komuter
tak kesah la laki ke pompuan..sama jek...
lain kali beratur la...
pikir2kan:unsure:
More
13 years 1 day ago #28986 by erryzx_
cuba menunjukkan siape yg lebey hebat,.,.~
agak nye la,..,.hehe,.,.~
:side: :side: :side:
More
13 years 1 day ago #28987 by Sky_Hanz
Perlu ker rebut-rebut nie..??

Payah btol la manusia skang nie, bukan nye xde pilihan dlm dunia nie..
ssh nyerr jdi lelaki nie, responsibility dah la berat.. nak pompuan pun kena gado2 gak.
tah apa tah...

Sesungguh nya bersyukur dgn apa yg tuhan beri dan redha dgn ketentuan nye.. :)
More
13 years 1 day ago #28988 by erryzx_
Sky_Hanz tulis:

Perlu ker rebut-rebut nie..??

Payah btol la manusia skang nie, bukan nye xde pilihan dlm dunia nie..
ssh nyerr jdi lelaki nie, responsibility dah la berat.. nak pompuan pun kena gado2 gak.
tah apa tah...

Sesungguh nya bersyukur dgn apa yg tuhan beri dan redha dgn ketentuan nye.. :)


bet0l tu en.sky,.,.,.,.~

notakaki : aku sentiasa mengalah jika berebut ngan en.sky,.,.~
:P :P :P
More
13 years 1 day ago #28992 by sya_zachery
berebut sbb akan terasa lebih mencabar..miahahaha..:P .
More
13 years 1 day ago #28993 by ilaaulala
kalau mata keranjang memng le rebut2..
laki2 pantang nampak tumel cikit..main kenyet3 mata..ahak3
yg gurl lak..pantang nampak yg macho...geger jiwa..nk memikat..
kahkahkah...mcm3..adeh!:S
More
13 years 1 day ago #28995 by Sky_Hanz
sya_zachery tulis:

berebut sbb akan terasa lebih mencabar..miahahaha..:P .


Kalau mencabar tue apa yg dpt..?? kepuasaan hanya buat sementara jerr kerr sya..??
hehehhee

::P :P
  • weirdlilgurl
  • Visitor
  • Visitor
13 years 1 day ago #28996 by weirdlilgurl
Replied by weirdlilgurl on topic Ruj:Rebut Lelaki /perempuan...?
uhh..rebut lelaki/pompuan??

punya la tak gentle...kalau nak rebut utk dapat kan hak kita(selain bf/gf)...mungkin ada rasionalnya..tapi sbb nak rebut bf/gf..henti2kan la..laki pompuan sama je..tp slalunya nampak pada laki la..pantang di cabar..

*kalau dis thing jd kat syima...syima sedekahkan je la..kesiaaaann..kang tak de org nak kat pompuan tu plak..muahaha..(leh ke??)..tapi kalau dia goda laki haku..mmg nak merasa tapak kaki aku la jawabnya..hahahaha...:P :lol: :woohoo: :blush: :S :side:
More
13 years 1 day ago #29000 by mira1384
weirdlilgurl tulis :

*kalau dis thing jd kat syima...syima sedekahkan je la..kesiaaaann..kang tak de org nak kat pompuan tu plak..muahaha..(leh ke??)..tapi kalau dia goda laki haku..mmg nak merasa tapak kaki aku la jawabnya..hahahaha...


ehehe... :P sape yg x mrh erk klu org rebut hak kite..:angry:
More
12 years 10 months ago #29813 by sweetsmiley
tak nak main rebut2...

rebut cara \"halus\" jer la..
takder la main gaduh2..
mane yg terbaik dpt pikat hati, itu laa yg terbaik.
the best man wins..
the best woman wins..
eiikk??

kalo dah orang taknak... duk diam kat tepi2 jer la..
tak usah direbut.
kihkihkih.. :P
Time to create page: 0.105 seconds